niedziela, 11 października 2015

Cześć,

Słuchajcie, pada u mnie śnieg! Jak się obudziłam to dwa razy sprawdzałam czy aby na pewno się nie przewidziałam. No, ale się nie przewidziałam. Wszystko jest teraz u mnie w takim zimowym nastroju, że nawet z szafy wyjęłam tęczowy golfik i góralskie kapcioszki!
Zamazałam trochę zdjęcie, bo się moje łóżko załapało, a jeszcze nie zdążyłam go uporządkować ;)


U Was też pada śnieg?

Czujecie świąteczny/zimowy nastrój?

Macie jakiś specjalny zestaw ubrań na zimę w domu?

Co najchętniej robicie w dni takie, jak ten?

Zapraszam do obserwacji i komentowania!

P. S.
       Dowiedziałam się ostatnio, że jestem za mało ruda, żeby się tak nazywać i zbyt chuda, żeby mówić, że jestem gruba. W to drugie akurat nie wierzę, ale i tak muszę zmienić opis. Tym razem znajdzie się w nim trochę więcej.


Weronika xXx


12 komentarzy:

  1. a u mnie jeszcze śnieg nie pada :( zimowego nastroju jeszcze nie czuje, dopiero pewnie jak spadnie śnieg, ale jeśli chodzi o świateczny nastrój to nie czułam go od 3 lat ze względu, że wszystko takie przereklamowane było, a na świeta u mnie śniegu nie było, więc co to za świeta bez niego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + obserwuję :* i czekam na kolejne posty :)

      Usuń
    2. Doskonale cię rozumiem, ale u mnie sypie ile wlezie, że już się grubsza warstwa robi. Dobrze, że nie poszłam do szkoły, bo jak zwykle przy śniegu byłabym natarta i przemoczona :/

      Usuń
  2. WOW śnieg? U mnie świeci słońce,choć jest zimno to na śnieg się nie zapowiada :)

    http://yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieg?! Witamy w Polsce...
    Mi tutaj w Londynie nie pada a nic, a na dwór nadal wychodzę w szortach c:
    http://aintitfun-vivblog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja narazie czuję jesienny nastrój, ale jesień bardzo sroga :( zimno, że aż nie chcę się nigdzie wychodzić :) Zapraszam do mnie normalgirl999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja narazie czuję jesienny nastrój, ale jesień bardzo sroga :( zimno, że aż nie chcę się nigdzie wychodzić :) Zapraszam do mnie normalgirl999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też padał pare dni temu śnieg i nawet w radiu w ten sam dzień słyszałam ''Las Christmas'' haha! :)
    Pozdrawiam :*

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa już dzisiaj na blogu! Zapraszam. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też pada :(( Zapraszam też do mnie: http://blogbeznazwypenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety tylko deszcz, ale i tak chodzę po domu w wełnianych skarpetach :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście już nie pada :)
    Blog z tematycznymi sesjami zdjęciowymi.
    MROCZNA sesja
    http://stylbycia.blogspot.com/2015/10/glamour-zombie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie nie czuję jeszcze zimowej i świątecznej atmosfery i szczerze mówiąc póki co nie chcę czuć. Grudzień to miesiąc świąteczny i koniec, kropka. Liczy się jakość, a nie ilość dni. Gdy zbyt długo szykujemy się do świąt, to one same stają się mniej wyraziste.
    tasty-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń